ClickCease
COVID-19:  Vi følger sundhedsstyrelsens anbefalinger - Vi bærer masker og handsker.
logo

Hyppigt stillede spørgsmål

Er der garanti på det udførte arbejde?

Vi tilbyder altid garanti på alt udført arbejde. Du har en garantiordning på 150.000 kroner, som gælder i 3 år ved synlige fejl og mangler.

Hvordan foregår betaling?

Ved mindre opgaver fakturerer vi ved opgavens afslutning. Vi sender en faktura på arbejdstiden og materialeindkøb.
Ved større opgaver bliver der indgået en skræddersyet aftale, som er tilfredsstillende for begge parter.

Kan i stå for total renovering?

Vi har mange års erfaring inden for totalrenovering. Vores projektleder vil i samarbejde med dig lave en præcis beskrivelse af hvordan og i hvilken rækkefølge arbejdet skal udføres. Vi sørger for, at du hele tiden er opdateret, så du kan følge udviklingen af byggeriet skridt for skridt.

Hvordan er jeres faktureringspolitik?

Alle vores priser og gebyrer er synlige på vores hjemmeside. Hvis du som kunde er i tvivl om noget, der vedrører fakturering, kan du altid spørge vores projektleder, som vil være til rådighed.
Vi afregner altid i hele timer, og vi fakturerer for mindst 2 timer. Parkering er ikke inkluderet i prisen og vil blive tilskrevet på din regning.

Hvor hurtigt kan i starte?

Vi anbefaler altid, at vores kunder ringer og planlægger i god tid. Vi kan dog i akutte tilfælde tiltræde med kort varsel. Vores telefon er døgnåben for akutte opgaver.

Hvordan skal jeg betale?

Du vil få tilsendt en faktura når opgaven er slut, og vi modtager kontant eller mobilepay.

Hvad er jeres faktureingsbetingelser?

Vi fakturerer mindst for 2 timer. I den første halvanden time er der 30 min udkørsel inkluderet.


Ring til os

Skriv til os